3.18.2009

Keluarga tersayang walau jauh dimata tapi dekat dihati..

DSC_0422

Ayah dan mak tiri dihari persandingan anak ku yg bungsu….Jodoh bila ia datang tiada yg dapat menghalang..begitu lah ..aku redha…….

 

DSC_0419

Inilah family ku sekarang,dulu berlima sekarang dah tambah satu.Mudahan ia nya akan kekal hingga ke akhir hayat,,Aminnnnnn

 

DSC_0396

Bertaut dua sejoli bertemu dua keluarga mengeratkan  lagi silaturahim antara umat islam…..

 

mukadimah ku masih panjang belum terisi ke ruang blog insya ALLAH andai esok masih ada bagi ku akan ku layari lagi.menulis-dan terus menulis selagi nyawa dikandung badan,,,..

 

DSC_0487

sesekali bila bersama mau juga nak ambil gambar sebagai kenang-kenangan…mari aku perkenalkan… yg duduk kat atas kerusi baju color oren gitu,,,adik ku,,yg fesyen colorful pula adik yg bungsu,,ok ya duduk dari kiri kakak,satu2nya kakak yg aku ada,,duduk antara aku n kakak pun adik,so adik-beradik lelaki semua lagi ikut isteri takde masa nak take picture sama2.what to do….sabo ja la aku..(kesemua ada 9-5ppuan n 4llaki)aku ya nombor 3……

No comments:

Post a Comment